TouchWild esittäytyi Luontaisterveys- lehden sivuilla

”Metsä pienessä purkissa” otsikoi päätoimittaja viimeisimmässä lehden numerossa. Ja sehän tietenkin hellii siirapinkeittäjän itsetuntoa!

Lehdessä olevan kuvan minusta otti Antti Huttunen.

Maistelulusikan poronsarvesta teki Antti Ahlholm.

Juttu koostuu henkilökuvasta ja brändin alkutaipaleesta liiketoiminnan tekemisen ideologiaan. Olen erityisen innoissani siitä, että tuotteistani ollaan kiinnostuneita yhä laajemmin! Ja siitä, että opin itsekin koko ajan jotain uutta omastani. Esimerkiksi tämän jutun haastattelun aikana minulle vasta konkretisoitui, että TouchWild- tuotteet ovat kaikki vegaaneja tuotteita.

Muuten; kuvan hattu on nyt päässyt arvoisilleen eläkepäiville. Uusi uljas hattu totuttelee ihmisiin kevään aikana. Siitä lisää myöhemmin.

Keräyssesongit alkavat tuota pikaa. Valmistautuminen kesän ja loppuvuoden tekemisiin on ollut kevättalvella suunnittelun, strategioiden tarkentamisen ja markkinointikuvausten aikaa. Aikaa arvailla millaisiksi ja milloin markkinat vuoden aikana muotoutuvat. 

Niihin markkinointikuvauksiin palaan tarkemmin pikimiten.