Talvi ja kevät 2021 sujuivat rauhallisesti. Jäi aikaa miettiä ansainnan logiikkaa ja liiketoiminnan tavoitteita; niin ja tietenkin toteuttaa päivitetyn strategian asioita!
Syksyllä totesin, että hyvin palvellut vanha käsintehty huopahattuni ansaitsee päästä eläkkeelle. Käytin sitä jatkuvasti matkani varrella vuodesta 1995 – 26 vuotta. Kiitos Maarit Sallinen!
Investoin uuteen imagoon. Aika näyttää, ansaitseeko uusi hattu paikkansa siirapinkeittäjän ja viini- intoilijan symbolina.
Järjestin kaksi eri kuvauskertaa. Ensimmäisessä vangittiin Ahvenharjun Juhan https://www.ahvenharju.com kanssa tuotekuvia vuoden 2021 markkinointia varten Vihtijärvellä.
Kuten kuvista näkyy, rakennan sekä henkilö- että tuotebrändiä. Villapaita on äidin kutoma!
Joulumyynti ajatuksissaan Juha sai hienosti kiteytettyä brändin ytimen näihin kuviin.
Toinen kuvausrupeama osui puolivahingossa Lappiin. Onneksi aika pysähtyi pariin otteeseen ja kaverilla oli kamera mukanaan. Niin ja rutkasti taitoa toteuttaa visioni kuvista.
Kiipesin kämpän katolle sopivan valon sattuessa kuvaajan silmiin.
Kylmä siinä kumminkin tuli, kun valo vaihtui mielenkiintoisesti enkä saanut lupaa kavuta katolta alas.
Olen taas niin ylpeä kun saan tehdä töitä huippuammattilaisten kanssa! Kiitos kuvista ja muistoista Juha Ahvenharju, Aku Ahlholm ja Antti Ahlholm.